Økonomi og kontor

Hos FlexVirk forstår vi, hvor vigtigt det er at have styr på sin administration, økonomi og kontor. Om det er årsregnskab, generel bogføring eller assistance til lønadministration, står FlexVirk til rådighed med erfarne medarbejdere. Vi tilbyder primært fast hjælp til generelle opgaver indenfor kontor og administration, men også i tilfælde af uforudset sygdom eller pludselig opstået travlhed.

Økonomi:

Kontor og administration:

Fordele for dig som erhvervskunde

  • Håndplukkede medarbejdere
  • Tilførsel af særlige kompetencer
  • En måneds opsigelse uanset anciennitet
  • Ingen administration
  • Ingen medarbejderpleje
  • Ingen lovmæssige krav ift. ansættelse
  • Fleksible timer – fast eller ad hoc
  • En fast kontaktperson
  • 2 medarbejdere optrænet som dækker hinanden ved sygdom mm.

Alle FlexVirks medarbejdere kan fremvise en ren straffeattest og har tavshedspligt om interne forhold hos kunden. Vi garanterer, at vores medarbejdere har den rette erfaring – også hvis de ikke er faguddannet. Vi klarggør desuden altid to medarbejdere til opgaven, som kan dække hinanden ved sygdom mm.

FlexVirk skræddersyr altid vores løsningsforslag, så de matcher kundens behov. Har din virksomhed således brug for andet eller mere end det, som fremgår af listen, kan I kontakte os for et konkret og uforpligtende tilbud på, hvordan vi kan hjælpe lige præcis jer.

Partnerskab

FlexVirk har gode erfaringer med at indgå i partnerskaber af forskellig art. Er du interesseret i at høre mere om muligheden for at indgå en underleverandøraftale, få oprettet en afdeling tilknyttet din virksomhed eller indgå i et socialt bæredygtigt partnerskab med os?

Kontakt direktør Anne Stecher på mail eller på telefon for en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe hinanden.