FAQ

FlexVirk tilbyder en lang række serviceydelser, ofte leveret af mennesker på kanten af arbejdsmarkedet. Det betyder, at vi har en mere bæredygtig forretningsmodel og rummelig arbejdsplads end de fleste. Ydelser/samarbejde kan sammensættes på mange måder. Herunder har vi forsøgt at svare på de spørgsmål, vi ofte får stillet. Ring gerne til os, hvis du ikke finder svar.

Skal man købe en fast ydelse/ansættelse?

Ved at leje personer i fleksjob, kan du købe en enkelt time, hvis du udelukkende står og mangler en times bogføring eksempelvis. Det er helt op til dig hvor mange timer, samt hvor ofte du skal bruge medarbejderen

Hvor fleksible er jeres medarbejdere?

Vi afholder en indledende samtale, hvor du/I forklarer, hvad der skal bruges af ydelser og hvornår. Derefter finder vi en medarbejder, der kan passe til de krav – vi retter os efter jeres behov

Hvor få timer kan man minimalt købe?

Du kan købe én enkelt time, hvis det er det, du står og mangler

Hvor ofte skal man betale?

Der faktureres 1 gang om månede, med mindre andet er aftalt

Er medarbejderen kvalificeret?

Den primære del af vores medarbejdere er ansat i fleksjob. Det betyder ikke, at deres kvalifikationer er ringere end andres. De ikke kan ansættes i en ordinær 37 timers stilling

Hvem har forsikringsansvaret?

Erhvervskunder er forpligtet til i aftaleperioden inklusiv eventuelle forlængelser at opretholde sædvanlig arbejdsskade-, erhvervs- og ansvarsforsikring for medarbejderen

Kan vi få hjælp til rekruttering?

Ja. For at få hjælp til rekruttering, skal du/I kontakte FlexVirk, hvorefter vi vil skræddersy en aftale